"התקשורת הצבועה מעולם לא דאגה למצוקת נוסעי התח"צ"

אבל לנוסע הבודד ומשפחתו, אין שירות ציבורי. החרדים הם יותר ממחצית הנוסעים. לכן זה לא מעניין את התקשורת ומאפשר למשרד התחבורה להתעלל בציבור הזה. איפה התקשורת הצבועה בכל ימות השנה?"
דוד קורצוייל 1 Comment on "התקשורת הצבועה מעולם לא דאגה למצוקת נוסעי התח"צ"

ח"כ אורי מקלב אמר היום במהלך הדיון במליאה בעניין השבתת הרכב בשבת כי "צריך שיהיה ברור שהדיון כאן הינו על עצם הנחת העבודה ששבת זהו יום עבודה רגיל ולא יום מנוחה, ועל זה אני חושב שישנה הסכמה כללית"

ח"כ ישראל אייכלר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
אבל לנוסע הבודד ומשפחתו, אין שירות ציבורי. החרדים הם יותר ממחצית הנוסעים. לכן זה לא מעניין את התקשורת ומאפשר למשרד התחבורה להתעלל בציבור הזה. איפה התקשורת הצבועה בכל ימות השנה?"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 ח"כ אורי מקלב אמר היום במהלך הדיון במליאה בעניין השבתת הרכב בשבת כי "צריך שיהיה ברור שהדיון כאן הינו על עצם הנחת העבודה ששבת זהו יום עבודה רגיל ולא יום מנוחה, ועל זה אני חושב שישנה הסכמה כללית".

ח"כ ישראל אייכלר אמר במליאת הכנסת: "התקשורת הצבועה מעולם לא דאגה למצוקת נוסעי התחבורה הציבורית". הוא הוסיף "השבת מופתעת מפני מחלליה. לפתע הם יוצאים להגנתה ודורשים את כבודה המחולל. אלה שנלחמים לקעקע את קדושת השבת בעם ישראל, מאשימים את הממשלה בחילולי שבת. ימים טובים לישראל. אנו יודעים ששמירת שבת היא ערובה בטחונית שבלעדיה הישוב היהודי בסכנת קיום. הנביאים הזהירו אותנו. אם לא נשמור שבת, הארץ תיחרב. כאן הצביעות שלכם? היום החלה השבתת הרכבת לשמונה ימים רצופים. אף אחד לא דואג לחיילים המסכנים והקשישים, שעדיין ממתינים בתחנה מלפני שתי שבתות. פקקים נשרכים הבוקר בכל רחבי הארץ. מדוע אתם שותקים? אין לך צביעות גדולה מזו".

"אותה תקשורת עויינת אינה מעניקה מקום כלל למצוקת ממתיני התחבורה הציבורית, בכל ימות השבוע. באירופה משתמשים 50% מהנוסעים בתחבורה ציבורית. בארץ נוסעים באוטובוסים רק 18% מהציבור. זה לא בגלל שהאירופאים עניים והישראלים עשירים כדי לנסוע ברכבים פרטיים ולעמוד שעות בפקקים ולשרוף דלק. הסיבה היא שמשרד התחבורה כשל בהנגשת האוטובוסים לפי צרכי הנוסעים. המדינה משקיעה מליארדים בסבסוד חברות האוטובוסים, אבל לנוסע הבודד ומשפחתו, אין שירות ציבורי. החרדים הם יותר ממחצית הנוסעים. לכן זה לא מעניין את התקשורת ומאפשר למשרד התחבורה להתעלל בציבור הזה. איפה התקשורת הצבועה בכל ימות השנה?" התריע ח"כ הרב ישראל אייכלר בכנסת.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הוא צודק לגבי העיתונות אבל חברות התח"צ קנו שתיקה מאייכלר שבתמורה להסטת מסלול רוב קוי האוטובוס הבינעירונים דרך קרית בעלזא וטילטול אלפי אנשים ביום בשביל אנשים בודדים לא מבקר אותם ןמחפה אליהם אגב מישהו יודע למה הקווים לביתר וכן 419 לרמה ג' בבית שמש לא עושים את הסיבוב המיותר הזה פשוט אין שם חסידי בעלזא